Pages

Tuesday 19 March 2013

BEBERAPA INSIDEN DENGAN UNIT AMAL PAS BUKTI KEZALIMAN KERAKUSAN KUASA UNIT AMAL

Unit Amal PAS dalam dewan KUIN


INSIDEN 1

Seorang kakitangan KUIN yang memasuki kampus Kuala Ketil dihalang masuk oleh petugas PAS kerana mempunyai stiker BERSIH KUIN . Bila stiker dibuang tetap tak dibenarkan masuk. Siapa kamu wahai Unit Amal PAS yang halang petugas KUIN masuk bertugas ?

INSIDEN 2

Seorang petugas rasmi jurugambar KUIN  bergegas ke Dewan untuk membuat liputan rasmi , namun bila sampai ke Dewan dan masuk dewan, beliau ditarik keluar oleh Unt Amal PAS dengan 'kurang ajar' sedangkan beliau mengambil gambar rasmi KUIN. Rupanya mamat Unit Amal PAS marah sebab tak berhenti di pondok gat. Staf KUIN kata, buat apa saya nak berhenti, awak bukan pengawal keselamatan KUIN, awak siapa? pakai lencana PAS, apa hak nak tahan saya?  Unit Amal PAS ketika itu menggunakan kekerasan kepada staf KUIN.

INSIDEN 3

Seorangan kakitangan KUIN yangtelah masuk kedalam dewan kemudian keluar sekejap untukmakan. Bila pulang semula maka Unit Amal KUIN menghalang untukmasuk kedalam dewan

INSIDEN 4

Seorang pegawai KUIN masuk tanpa ada sebarang stiker BERSIH KUIN, disoal oleh Unit Amal PAS seolah dia tu Polis hampir 20 minit. Lalu pegawai tersebut menelefon seorang top management , barulah dibenarkan masuk. Persoalannya apa kuasa yang Kapten H bagi pada Unit Amal PAS sehingga mereka lebih berkuasa daripada Kapten H. kami pun tahu Kapten H ada kaitan dengan geng Unit Amal terutama di Pokok Sena.\

INSIDEN5



Semua pergerakan bas masuk KUIN dihentikan dan dibuat kawad cam oleh Unit Amal, gambar 10 OKT dipegang dan diperiksa  seolah-olah 10 OKT adalah mereka yang sangat bahaya melebihi KIRAM.

Semua insiden ini dirakam oleh skuad Media BERSIH KUIN dan akan dibuat dokumentari dan ditayangkan dalam Youtube "KUALA KETIL DITAWAN UNIT AMAL PAS"

Kami kakitangan KUIN menolak campurtangan politik dalam menyelesaikan kemelut KUIN.