Pages

Monday 18 March 2013

JAMIL DAN WAN SU PENGECUT DAN AMAT TAKUT DENGAN SKUAD BERSIH : 10 OKT DIHALANG MASUK KUIN KUALA KETIL

19 Mac - Pembaca yang budiman mari saya nak cerita lagi kisah Jamil dan Wan Su yang ada prof tapi pengecut weiii..

Terkini, pegawai keselamatan Kapten H dan pengawal keselamatan kampus Kuala Ketil telah diarahkan supaya memastika 10 orang OKT (Orang kena tindakan/tunjuk sebab) tidak memasuki kawasan kampus Kuala Ketil hari ini bagi menghadiri Majlis Anugerah yang dibuat oleh Wan Kuali T. ha ha ha , harap ada ja prof tapi takut dengan staff bawahan. 

10 gambar staf berkaitan telah diberikan kepada pengawal keselamatan Kuala Ketil untuk memastikan mereka tidak dapat hadir Majlis di dewan jam 3 petang. he he he Wan camry oiii guano mu nieee, jantee ko tinoo..

Pelik dan lawaknya kisah ini saya nak gambarkan seperti berikut :
1. Kalau staff yang datang dari Kampus Mergong bolehlah jugak masuk akal dihalang masuk, bagaimana pulak dengan staff yang memang bertugas di Kampus Kuala Ketil seperti bro Jai, bro asri, bro Farid  and sister Sajiah. Mereka memang bertugas dalam kawasan Kuala Ketil. Jika tak bagi masuk baik suruh mereka rehat tiap-tiap hari jangan datang kampus tapi tiap2 bulan gaji mesti masuk.

2. Ingat kami bodohkah Jami dan Wan Su Camry , kami boleh menyamarlah !! kami tetap akan masuk denga berstrategi...

3. Yang peliknya 10 staf ini mendapat jemputan ke Majlis tersebut melalui ketua jabatan tetapi tiba-tiba tak bagi pergi , kan bangang namanya tu.

4. Pengawal keselamatan di Kuala Ketil pun geng BERSIH KUIN jugak, mudah sangat nak bolos.... hanya dihujung kerongkong.


5. Jamil dan Wan Su Camry dah mula sedar dan takut dengan kesalahan dan kezaliman yang mereka lakukan. ha ha ha, 

Tapi sesuatu yang tak diduga dan memihak kepada skuad BERSIH KUIN akan berlaku jugok petang ni, Mereka boleh halang kami bukan strategi kami.

Tunggu arahan lewat pagi ini kepada semua semua melalui blog ini. Strategi yang tak pernah kita buat sebelum ini akan dilakukan.

Kami tak gentar, kami hanya takutkan Allah.

*Untuk rekod pada petang ini jam 3  Majlis Anugerah akan diadakan di Dewan Kuala Ketil dan dijangka akan dihadiri oleh Azizan  MB (Menteri Bohong)  Kedah.

'STAFF IS THE BOSS'