Pages

Monday 18 March 2013

JAMIL, WAN SU DAN JAMIL DAH GENTAR HADAPI SKUAD BERSIH KUIN

Semalam semasa makan digerai, agak lawak apabila salah seorang ahli baru BERSIH KUIN menceritakan kejadian yang menggelikan hati.

Jamil dah mula takut pada bayang-bayang sendiri apabila mengetahui Majlis Anugerah hari ini yang akan dihadiri Azizan akan ambil kesempatan oleh SKUAD BERSIH KUIN untuk strategi Opss JAZAN.

Jamil pengecut, lalu menyuruh orang suruhan setianya Wan Su (Timb Rektor) menelefon Us Aski bertanyaklan , apa yang BERSIH nak buat pada hari ini... ha ha ha geli hati, ingat ka ada Prof berani dan profesional, pengecut juga kawe kito dari kelate nieee.

Pas tu menurut sumber pada sebelah petangnya Balai Polis Daerah Kuala Ketil telefon Us Aski, maklumkan puak geng Jamil ni punyalah pengecut, buat repot polis dan berbohong pada polis bahawa akan ada satu DEMONSTRASI di dalam KUIN. ha ha ha ha ha geli hati dengan puak pengecut ni.Punyalah penakut polis pun mereka tipu, ingatkah mahkamah sahaja mereka nak tipu....ha ha ha

Apa kita nak takut.... kami tak takut macam Jamil dan Wan Su.. kami takut pada Allah.... 

Semua staf KUIN kita akan menggunakan kesempatan ini... semua bersedia mengikuti perkembangan semasa daripada blog ini. Perjuangan mesti diteruskan kerana mereka merampas hak kita.... Ikut sahaja arahan yang diberikan .... Tindakan kita SMART and  PROFESIONAL

Jangan takut bersuara kerana undang-undang melindungi kita selagi kita menjaga adab dan peraturan yang diperuntukan oleh undang-undang.

BERSIH KUIN : TOLAK JAZANNNN